.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور اصلی ساری ـ گرگان بازگشایی شد

معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: محور اصل ساری ـ گرگان که در اثر آبگرفتگی مسدود شده بود با ورود نیروهای امدادی باز شد و ارتباط در این محور برقرار شد.


به گزارش شمال نیوز عطاالله داداش‌پور لحظاتی قبل در گفت‌وگو با  فارس درباره وقوع سیل شهرستان میاندرود که از صبح امروز مردم برخی از روستاهای این شهرستان را غافلگیر کرد، اظهار داشت: بارندگی منطقه مرکز و شرق استان مازندران باعث آبگرفتگی 5 روستا در میاندرود و روستای کلبستان شهرستان نکا و شهرک عباسپور این شهر شد.

وی افزود: محور اصلی ساری ـ گرگان که در اثر آبگرفتگی مسدود شده بود با ورود نیروهای امدادی باز شد و ارتباط در این محور برقرار شد.

معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران از اعزام تمام دستگاه‌های عضو مدیریت بحران به منطقه سیلاب‌زده شهرستان نکا و و میاندرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در منطقه سیلابی حضور دارد.

وی با اعلام اینکه تاسیسات اصلی منطقه به شدت آسیب دیده است، تصریح کرد: تاکنون تا مخابره این خبر تلفات جانی گزارش نشده است.

داداش‌پور به حضور نیروهای ارزیاب مدیریت بحران مازندران(جهادکشاورزی و بنیاد مسکن) در منطقه سیل‌زده اشاره کرد و گفت: در مرحله اول تلاش بر این است که بحران ایجاد شده کنترل شود.

این مسئول ادامه داد: نیروهای امدادی در منطقه تا عادی شدن شرایط حضور دارند و بر اساس اطلاعات قبلی بارش باران و رگبار تا فردا ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : محور , ساری , گرگان , بازگشایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.